שאלונים
בקשה לעריכת אבחון לקויות למידה / קשב וריכוז
שלום רב.
אנו מודים לכם שבחרתם לבצע אבחון ברשת HDL הדרך להצלחה.
צוות המכון , הכולל פסיכולוגים, מאבחנים דידקטיים, מאבחנים קשב וריכוז, מטפלים רגשיים, ישמח לסייע בכל שאלה או בקשה.
מטרת האבחון היא לעמוד על נקודות החוזק והחולשה של התלמיד/ה ולמצוא את הדרכים שיאפשרו לממש את מלוא הפוטנציאל האינטלקטואלי של התלמיד/ה.
ברצוננו להביא לידיעתכם כי האבחון עשוי להימשך על פני פגישה אחת עד פעמיים, בהתאם ליכולת של המטופל/ת.
שאלונים אלה חשובים לנו מאד, ומילויים באופן מפורט יסייע בידינו להגיש לך את השירות המקצועי והיעיל ביותר.
אנו מבקשים למלא את החלקים הרלוונטיים בשאלון בתשומת לב ובדייקנות.
הורים יקרים, אנא הקפידו שהילד/ה יגיע/תגיע ערני/ת ומרוכז/ת ככל האפשר, זאת על מנת שהאבחון יהיה משקף, והנבחן יוכל להפיק את המירב מעצמו.
אבחוני MOXO – חשוב! במידה והמטופל/ת לוקח/ת כדור לטיפול בהפרעות קשב וריכוז, יש להפסיק ליטול את התרופה 10 ימים טרם הבדיקה.
יש ליטול כדור במידת הצורך ועל פי הוראות המאבחן – אך ורק כדור שהרופא נתן לצורך הבדיקה בלבד!
לידיעתכם, עיבוד הנתונים וכתיבת דו"ח האבחון אורכים מספר שבועות.
לפגישה נא להצטייד בפריטים הבאים:
- ויתור על סודיות וטפסי רקע – למילוי ע"י המטופל/ת (מתחת גיל 18 למילוי ע"י הורי התלמיד/ה).
- מידע רלוונטי – צילומי אבחונים קודמים, בדיקות, הערכות וכל אינפורמציה רלוונטית אחרת.
- צילום תעודה אחרונה.
- מזון ושתייה.
לתשומת לבכם: שינוי / ביטול מועד התור עד 48 שעות מהמועד שנקבע,
אי הגעה לתור שנקבע או ביטול / שינוי תור במהלך 48 השעות שלפני האבחון יגבה דמי ביטול ע"פ מדיניות המכון.
כמה דברים לפני האבחון
אבחון עשוי לקחת מספר שעות ולכן, על מנת שהמאבחן יוכל לקבל את התמונה הטובה והנקייה ביותר לגבי הילד, כדאי להכין את הילד ולהסביר לו לקראת מה הוא הולך.
יום לפני האבחון:
חשוב להסביר מעט לילד על האבחון. יש להסביר לו כי הוא עומד להיפגש עם מאבחן על מנת שיוכל לאתר את נקודות החוזק והחולשה שלו ובעזרתם לעזור לו להתמודד עם קשייו. חשוב לוודא כי הילד מבין כי שיתוף הפעולה שלו הכרחי,
חשוב לדאוג שהילד יישן מוקדם.
ביום האבחון:
מומלץ להעיר את הילד מספיק זמן לפני היציאה על מנת שיוכל להתארגן ולהגיע לאבחון כשהוא נינוח.
חשוב מאוד לדאוג שהילד יאכל ארוחת בוקר בריאה ומזינה. מומלץ לא לאכול ארוחה המבוססת על מתוקים.
ושוב: חשוב לוודא שהילד יודע לאן הוא מגיע, מה מטרת הפגישה וכמה חשוב שיתוף הפעולה שלו.